sobota, 18 marca 2017

Barcelona #2

Kolejna porcja ciekawych miejsc w Barcelonie!

5. La Barceloneta




Wielbię morze. Każde, zawsze i wszędzie. Mogę siedzieć na plaży i gapić się na fale całymi godzinami.
Ot, taki ze mnie dziwak.
Na Barcelońskich plażach spędzałam każdą wolną chwilę.
Miejsce, w którym zrobiłam zdjęcie teoretycznie jest zamknięte, ale przecież nie zatrzyma mnie zakaz i szlaban. Te kamienie z pierwszego zdjęcia są się lekko niepokojące, prawda?



Nocą życie Barcelony przenosi się właśnie w tą okolicę. Można tu znaleźć najpopularniejsze kluby z szalonymi drinkami, tłoczne puby i oczywiście plażę, którą Hiszpanie tłumnie oblegają.

6. Arc de Triomf
Sam łuk triumfalny jest imponujący, ale to spacer szerokim chodnikiem z palmami mnie urzekł. Zielone papużki bardzo lubią to miejsce.



7. Sagrada Familia

Piękny budynek, niestety jego budowa zakończy się dopiero w 2026 roku. Połowa jest otoczona blachą falistą a dookoła biega pełno robotników.

Wiele osób chwaliło wnętrze, ale dzikie tłumy turystów i 15 ojro za najtańszy bilet skutecznie mnie zniechęciły. Bilet z przewodnikiem (nawet w wersji audio) to koszt 22-25€.
Jeśli Cię to nie zniechęca to polecam kupić bilet wcześniej przez internet, dzięki temu ominiesz kolejkę.


 Tłumy turystów, piętrowe autobusy i blacha falista uniemożliwiły mi wykonanie dobrego zdjęcia. Meh.

8.  Park Güell

To miejsce jest szalone i właśnie to w nim polubiłam.

Większość turystów dochodzi tylko do tarasu na poniższym zdjęciu, wchodzi tam za 15 euro (7€ jeśli kupisz bilet przez internet) i robi fotkę, którą później obrabia w fotoszopie i schodzi na dół.


Dla porównania jak to podobno wygląda latem wystarczy wpisać w googlach nazwę parku. Zresztą dobrze znasz te kolorowe foteczki. Przepraszam za zrujnowanie dzieciństwa. Nie powinnam wrzucać tego deszczowego widoku.


Ale ten park to znacznie więcej. Polecam długi spacer i odkrywanie szalonych pomysłów Güella.

9. St Josep La Boqueria


Najdroższe i najpiękniejsze owoce jakie w życiu widziałam. Nawet biedne krewetki i rybki wydawały się tam szczęśliwsze. Gdybym:
a) była bogata
b) lubiła owoce albo chociaż ryby i owoce morza
to pewnie wydałabym tam fortunę


Dołączam mini mapkę. 
Numerki od 1 do 5 możesz znaleźć tu --> klik klik
Reszta pojawi się wkrótce


Koty w bonusie :D



17 komentarzy:

  1. Sagrada Familia - cud. Mega mi się podoba i strasznie chciałabym zobaczyć na żywo, ale ten natłok prac wokół budowli mnie przeraża.
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna plaża i ten park - bajka. :) Oj...chciałabym tam być... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam. Dzięki za koty w bonusie :D Nr 7 - Bosz, co za rewelacyjna budowla!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zawsze fajnie zrobic sobe urlop i tak pojechac <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę tam pojechac! piekne zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Barcelona jest wspaniała :)

      Usuń
  6. O, to ja chyba też jestem dziwakiem, bo również uwielbiam siedzieć przed na plaży i wsłuchiwać się szumu fal. Uwielbiam to całym serduszkiem! Wspominki o papużkach chwyciła mnie - jakie to musiało być piękne doświadczenie, zobaczyć te miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Barcelonę ponad wszystko :) Nigdy nie zapomnę, jak właśnie tam wybrałam się w podróż autostopem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróż autostopem do Hiszpanii brzmi jak spełnienie marzeń *.*

      Usuń
  8. Zazdroszczę podróży ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia i super potrafisz je opisać :) Aż człowiek ma ochote za moment kupić bilet i tam się znalezć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tam jest pięknie, sama chętnie bym pojechała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jej, przepięknie tam miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, jak ja bym chciała tam pojechać... wszystko wygląda tak pięknie, ciekawie, fascynująco :) naprawdę bardzo zazdroszczę takiej wycieczki. I te koty jak wisienka na torcie :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie :) wszystko tak przecudnie wygląda, nawet w deszczowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥