środa, 18 stycznia 2017

Wszystko nie tak

Tym razem trafiłam na słabe miejsce na wolontariat i wyjeżdżam stąd ponad dwa tygodnie wcześniej niż planowałam. Kupiłam bilet lotniczy do Polski z Barcelony, więc spędzę tam kilka dni :)
Dla odmiany planuję nie robić NIC, zwiedzać, jeść churrosy i cieszyć się wyjazdem.



Przez kilka dni gościliśmy znajomych mojego hosta. Cudowni ludzie! :) Dla odmiany oni chętnie tłumaczyli mi po angielsku co się dzieje i o czym rozmawiają, więc przez tych kilka dni mogłam uczestniczyć we wszystkim. Niestety wracamy do szarej rzeczywistości i znów będę musiała udawać zainteresowanie ludźmi mówiącymi po francusku i wypatrywać co robi host. Już się zdarzało się, że kończył z kimś rozmowę i wychodził a ja nie miałam pojęcia czy zaraz wróci czy powinnam lecieć za nim.

Znudzona tym, że nic dookoła się nie dzieje i nie mam z kim porozmawiać zainstalowałam sobie kilka gier na telefonie. Niestety jedna z nich miała wirus, który zaatakował mój telefon.
Przedwczoraj rano zauważyłam, że mam zmienione dane na instagramie, nagie zdjęcie na profilówce (nie, nie moje :P) i ponad 200 nowych znajomych z Rosji. Musiałam przywrócić telefon do ustawień fabrycznych co spowodowało utratę WSZYSTKICH danych, więc wybacz słabe zdjęcia. Tyle je udało mi się uratować.
Założyłam nowe konto na Instagramie, oto link → klik


Pozdrowienia :*

15 komentarzy:

  1. Szkoda, że instagram Ci przepadł :( ale już powędrowałam na nowe konto :) Mam nadzieję, że ostatnie dni we Francji spędzisz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby wszystko się ułożyło pomyślnie. :) Pozdrawiam i obserwuję! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze ostatnie dni we Francji beda pozytywne :)
    Zazdroszcze wypadu do Barcelony, to chyba moje ulubione miejsce na świecie!
    Polecam wizytę w La Buqeria i wizyte na plazy noca :)
    Dawaj znac co tam u Ciebie na biezaco :)
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odwiedzę te miejsca, w końcu w Barcelonie planuję spędzić ponad 2 tygodnie <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Życzę udanej wyprawy! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeju ale paskuda że Ci wirus się zrobił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :( zupełnie się nie spodziewałam, że mogę ściągnąć coś takiego razem z grą z Google Play

      Usuń
  6. Nie mam konta na Insta, więc nie mogę Cię dodać. Ale ci się porobiło...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej zapłakałam bym się jak bym musiała od nowa tworzyć konto i pozyskiwac ludzi ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, już mi trochę przeszła ochota na wrzucanie zdjęć na Insta i oglądanie co słychać u innych :(

      Usuń
  8. fatalna przygoda z tym wirusem :/ współczuję :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeju, straszny ten wirus ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak tel się buntuje to można się faktycznie załamać ....

    OdpowiedzUsuń

♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥