wtorek, 25 października 2016

Mania gryzie #3

To już ostatnie gryzienie Anglii. Trochę mi z tego powodu przykro, bo wciąż jest tu mnóstwo pyszności, których nie zdążyłam spróbować (mimo, że baaardzo się starałam).


Na pierwszy ogień znów idą napoje :)


1. Waniliowa cola
Jeśli jeszcze jej nie próbowałaś to najwyższy czas.
W Katowicach pracowałam w Kuchniach Świata i to był mój sposób na okrutnie ciężki dzień i upierdliwych klientów.
Tutaj piję ją prawie nałogowo :P

2. Irn Bru
Kiedyś pytałam jednego z klientów w sklepie jak smakuje ten napój. Odpowiedział, że w sumie to smakuje źle ale on go lubi. Ja nie. Smakuje jak słaby energetyk :P

3. Pepsi Max Cherry
To chyba znasz. Pyszka!


4. Pringlesy
Po prostu yum! Ogromny wybór smaków sprawiał że spędzałam 10 minut próbując wybrać tylko jedną paczuszkę.

5. Frispy
Tanie chipsy sprzedawane w dużych opakowaniach zawierających w środku 6 malutkich paczuszek w różnych smakach. Same chipsy są bardzo grube.

6. Doritos
Ich też chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Pyszne nachosy z OGROMNĄ ilością przypraw.

7. Fish'n'chips
Malutkie chipsiki w kształcie rybek i frytek o smaku soli i octu. Mimo, że nie przepadam za tym smakiem, to w nich się zakochałam :) Również można je spotkać w dużych opakowaniach zawierających w środku kilka mniejszych paczuszek.

8. Mini Cheddars
Szału nie ma, ale całkiem dobre krakersiki. 


9. Fudge
Tak smakuje szczęście, miłość i jednorożce <3 jestem tego prawie pewna

10. Refreshes
Bez szału. Taka strasznie twarda mamba z cytrynowym proszkiem w środku. Meh.

11. Crunchie
Nigdy więcej. Jadłam go przez 3 dni, co jest dosyć nienormalne bo słodycze pochłaniam zazwyczaj w kilka sekund.
Chrunchie wygląda jak gąbka i smakuje jak spalony karmel z miodem. Plusem jest dobra czekolada, którym go oblali. 

12. Daim
Pycha, twardy karmel z migdałami oblany czekoladą. Nie polecam osobom, które mają problemy z zębami. 
Wiem wiem, to kolejny słodycz, który nie do końca jest Angielski. Cichusieńko, nie on pierwszy i nie ostatni.
Daim jest ze Szwecji a zaraz za nim idzie Szwajcarski mistrz!

13. Toblerone
Tak jak poprzednik nie pochodzi z UK, ale tutaj spróbowałam go pierwszy raz. Wcześniej nie rozumiałam zachwytu wszystkich moich znajomych i rodziny. Ot, czekolada w dziwnych kostkach - myślałam. Już wszystko wiem, to jedna z lepszych czekolad jakie jadłam.

14. Club Orange
Fajne malutkie batoniki (w paczce jest ich chyba z 7). Próbowałam w wersji pomarańczowej i miętowej i obydwie mi smakowały. 


15. Mix Cadbury
W tym mój ukochany Fudge <3

16. Mint Creme
Pyszotka. Nie lubię płynnych nadzień, ale ta czekolada była całkiem smaczna.

17. Płatki Kellogg's
Za funta można kupić 8 malutkich opakowań na spróbowanie i przekonać się na własnej skórze, że to płatki jak każde inne. Szału nie ma, ale Kellogg's to taki klasyk, że nie mogłam się powstrzymać.

18. Dolly Mix
Cukier z cukrem posypany cukrem. Pyszne malutkie cukiereczki!

19. Chocolate Orange
Można je kupić też w formie dużej pomarańczy. Ja wybrałam taką paczuszkę, żeby od razu nie zjeść wszystkiego.
W mojej walizce już leżą 4 opakowania dla rodziny i przyjaciół :)

20. Marmite Cheddar
Podobno Marmite albo się kocha albo nienawidzi. Ja wciąż nie mogę się zdecydować :P
Lubię czasem zjeść go na krakersie, ale miłością bym tego nie nazwała.
Tym razem spróbowałam sera cheddar z Marmite. W tostach smakuje niesamowicie *.*


Na koniec śpieszę z krótkim wyjaśnieniem jak to się dzieje, że próbuję AŻ tylu rzeczy?
Po pierwsze próbuję słodyczy, którymi częstuje mnie host-dziecko :) 
Czasem też kupuję coś dobrego żeby cieszyć się tym przy kawie. 


A czasami spotykam się z innymi au pairkami na pikniku i każda z nas coś kupuje :)
Fajki znalazły się tam czystym przypadkiem :P


A Ty? Ilu smakołyków z mojej listy próbowałaś/eś? :)

20 komentarzy:

  1. Ty już dobrze wiesz czego próbowałam :D Jestem zdziwiona, że Crunchie Ci nie smakuje, mi strasznie smakował :) Daim był przepyszny! Dzięki raz jeszcze za paczkę <3 Szkoda, że to już ostatnia część gryzienia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że paczuszka doszła i że Chrunchie Ci smakował! Próbowałam go już po wysłaniu paczki i miałam lekkie wyrzuty sumienia, że posłałam Ci gąbkę :P

      Usuń
  2. Daim to moja miłość. W Ikei dość popularne. Ba można nawet dostać ciasto o smaku tych cukierków ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toblerone i daim kocham, w UK z tego co pamiętam cały czas są te cukierki ciągnące się z karmelem wewnątrz, które u nas były kiedyś pod szyldem Wedla sprzedawane, a tam nadal Cadbury je sprzedaje, jak nie jadłam tego z 10 lat, to jak znajoma mi przywiozła to się aż popłakałam - wspomnienie z dzieciństwa. Co do chipsów to znajoma mi mówiła - omijaj smak winegretu i krewetek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. waniliową colę muszę spróbować, bo wszyscy chwalą;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Bije na głowę wszystkie inne smaki :D

      Usuń
  5. Ja chcę waniliową colę :D Pozdrów host-dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza cola świata :D Host-dzieciątko już jest w Polsce ale na pewno byłoby jej milutko :) dzięki!

      Usuń
  6. O rety, ależ tu słodko dzisiaj ;)!!! Ja to tak słabo przepadam za słodkościami, czipsów nie lubię, a kolę piję okazjonalnie, ale tej waniliowej to bym spróbowała :). Ze słodyczy jadłam Toblerone. Szwagierka przywozi z Irlandii :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wooow, czy możesz mnie tym jakoś zarazić? Ja jestem chyba uzależniona od słodyczy :P
      Toblerone mistrzem czekolad! :D

      Usuń
  7. Boże jakie pyszności! uwielbiam słodycze ;p
    Obserwujemy?zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na post i niezły blog! :)

    Obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany co ja tu robię.. unikam słodyczy jak ognia, aż mnie skręca jak patrzę na te zdjęcia! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się starałam unikać słodyczy póki byłam w Polsce ale tutaj poległam przy pierwszej wizycie w sklepie :P

      Usuń
  10. Coca waniliowa - nie wierzę ! musi być absolutnie fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń

♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥