sobota, 15 października 2016

4 seriale, które się nie starzeją

Są takie serie, które pomimo upływu lat mają swoich wiernych fanów. Poniżej opowiem Ci o kilku moich ulubionych i mam cichą nadzieję, że w komentarzu opowiesz mi o swoich :)

1. Przyjaciele (1994-2004)

Chyba nie muszę nikomu przedstawiać szóstki przyjaciół z ManhattanuCzy masz swoją ulubiona postać?


Tu klejam link do BuzzFeed --> klik <-- możesz sprawdzić jaką postacią jesteś.
Koniecznie pochwal się w komentarzu. Mi wyszła Rachel :)

2. Twin Peaks (1990-1991)

Nikt z moich znajomych nie rozumie absolutnej miłości jaką czuję do tego serialu, a Ty prawdopodobnie kojarzysz tytuł tylko dlatego że w latach 90 oglądała go Twoja mama. Zgadłam?


Wszystko kręci się wokół Laury Palmer, nastolatki która zostaje znaleziona martwa już w pierwszym odcinku. Śledztwo prowadzi agent FBI Dale Cooper wraz z miejscowym szeryfem. Powoli na jaw wychodzi kilka faktów z życia Laury, o których rodzina i przyjaciele nie mieli pojęcia. Wszystko jest zalane dobrą czarną kawą i podane z pączkami.


Nie zrażaj się pierwszym odcinkiem. Jest ciężki ponieważ David Lynch i Mark Frost chcieli od razu zacząć wiele wątków. Kiedy przetrwasz te 40 minut będziesz gotowa/y na rozwiązywanie zagadki śmierci Laury razem z agentem Cooperem.Oprócz tego polecam Ci przeczytać książkę "Sekretny dziennik Laury Palmer" i zobaczyć film "Ogniu krocz ze mną".

Myślę, że ten serial szczególnie dotrze do osób podobnych do Laury (no, może nie aż tak ekstremalnie). Dziewczyna miała wiele twarzy, w szkole była dobrą uczennicą, w domu posłuszną córką, pomagała rozwozić posiłki dla chorych i samotnych osób w mieście, ale nocami wymykała się z domu i przestawała być już taka grzeczna :)

Dobra wiadomość: wkrótce pojawi się nowa seria! 


3. Heroes (2006-2010)

Najnowszy z całej czwórki - ostatni odcinek został wypuszczony 6 lat temu.
Opowiada o ludziach, którzy odkrywają w sobie nadprzyrodzone moce. Jak zawsze w tego typu serialach są to ludzie z różnych sfer - od cheerleaderki po kandydata na senatora.
Herosów lubię za to, że moce nie ograniczają się tylko do latania i teleportacji.


Herosi nie są wybitnym serialem o superbohaterach, a osoby które 'siedzą w temacie' zauważą wiele nieprawidłowości. Na pewno czujesz sentyment do Herosów jeśli tak jak ja, mając naście lat czekałeś na kolejny odcinek żeby dowiedzieć się co będzie dalej działo się z Hiro - pracownikiem korpo w Japonii, który odkrywa że potrafi dowolnie poruszać się w czasie i przestrzeni albo z Claire - (prawie)nieśmiertelną cheerleaderką z Teksasu.

4. Kochane kłopoty (2000-2007)

Czyli kolejny serial, którym się jaram jako ostatnia osoba na świecie. Milion lat temu, kiedy byłam młoda i piękna odcinki leciały w TV. Siedziałam wtedy na kanapie z mamą jedząc ogromne ilości popcornu i zastanawiając się jak to możliwe, że Gilmorki podejmują tak beznadziejne decyzje.
Minęło kilka lat i sama chyba popełniłam kilka podobnych błędów. Aktualnie to jest mój serial na doła. Działa lepiej niż lody.


Ahh, ważna informacja dla fanów Supernatural - gra w nim Jared Padalecki :D


Kolejny link do BuzzFeed --> klik <-- którą z postaci jesteś?
Mi wyszła Lane Kim :)

Dobra wiadomość: wkrótce pojawi się nowa seria! 


Kiedy tylko skończy się ten szalony tydzień (od poniedziałku pracuję codziennie + mój host spędził 3 dni w Polsce, więc byłam sama z host-dzieckiem przez caaaaały czas) to chyba owinę się kocem i będę oglądać Przyjaciół przez cały dzień :D

A czy Ty masz jakiś serial, który uwielbiasz mimo upływu lat?

19 komentarzy:

  1. O rany, tematyka nie za bardzo moja, bo nie oglądam zbytnio seriali xD
    Chociaż żeby Przyjaciół nie znać to trzeba być chyba z kosmosu :"D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szok i niedowierzanie! Nie oglądasz seriali? :D
      Zazdroszczę, to okropny nałóg! :P

      Usuń
  2. Twin Peaks <3 Ja znowu ciągle mogę oglądać "co ludzie powiedzą".

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepszym serialem jest "How I Met Your Mother" :D Przyjaciol nie ogladalam nigdy tak "od deski do deski" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiałam HIMYM ale zakończenie było tak okrutne, że się na nich obraziłam :P

      Usuń
  4. Przyjaciele najlepszy serial <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko Friends i faktycznie, to serial, który nie zestarzeje się nigdy. Wciąż zabawny, mimo, że kilka razy oglądany :D Zrobiłam test i wyszło mi, że jestem Gary'm :D haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Twin Peaks i przyjaciół bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację są ponadczasowe. Twin Peaks lubię :) oglądałam wiele razy

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych seriali znam tylko Przyjaciół:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak, przyjaciele ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój faworyt to miasteczko!!!! Miałam 2 ścieżki dźwiękowe z niego. To jest najbardziej zaskakujący, urzekający, nieprzewidywalny serial jaki widziałam i zawsze zajmuje szczególne miejsce w moim sercu!
    Herosów - też oglądałam - uwielbiam motyw o lataniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z Szymciem uwielbiam Przyjacioł! Oglądamy ich codziennie na comedy central :) I jeszcze teorię wielkiego podrywu :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Twin Peaks był straszny! Byłam w kinie na jakby tym, co się działo przed akcją serialu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze, że w kwestii seriali byśmy się dogadały w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochane kłopoty- super serial:) mimo upływu lat uwielbiam serial Beverly Hills 90210 :)))

    OdpowiedzUsuń

♥ Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥